سامانه هوشمند تنظیم برنامه هفتگی درسی

سامانه هوشمند تنظیم برنامه هفتگی درسی

سامانه هوشمند برنامه هفتگی درسی و کنکوری با راز
خانه / آرشیو اخبار

سامانه هوشمند تنظیم برنامه هفتگی درسی

‏اگر خواهان تغییر وضعیت درسی خود هستید بهتر است که از همین حالا شروع کنید.

‏نرم افزار برنامه ریزی هوشمند یک نرم افزار برای برنامه ریزی درسی میباشد که به طوری که شما باید میزان مطالعه هفتگی خود را در هفته آینده پیش بینی کنید و بقیه کار ها را بسپارید به عهده ی نرم افزار. همین.

‏-اگر نام نرم افزار را هوشمند دیده اید شک نکنید.

‏زیرا:

‏-نرم افزاری که مشاهده میکنید با بهره گیری از بهترین مشاوران کشور و به کمک رتبه های تک رقمی به طوری طراحی و تولید گردیده که تمام دانش آموزان از آن نتیجه دلخواه را گرفته اند!

‏-روش برنامه ریزی و مطالعه طوری است که شما را در طول سال تحصیلی تبدیل به یک رتبه تک رقمی کنکور می کند.

‏-در عین حال سادگی کار با نرم افزار،سرعت بالا و کیفیت بالای ساخت و مهم تر از همه تولید در داخل کشور از مشخصه های این نرم افزار است.

‏- زیبایی طراحی با بهره گیری از آخرین مستندات ارائه شده توسط گوگل باعث دلچسب شدن کار با نرم افزار شده.

‏روش کار:

‏ابتدا در قسمت برنامه ریزی هفتگی باید زمان های مشغولی خود را تعیین کنید و بعد ضریب هر درس را در کنکور را مشخص کنید.کار تمام است.

‏و از هفته جدید میتوانید مطالعه را با توجه به زمان های مشخص شده توسط نرم افزار انجام دهید.

‏و پس از مطالعه ی هر درس باید میزان مطالعه، نام مبحث مطالعه شده، تعداد تست را مشخص کنید.

‏به همین ترتیب ادامه دهید تا مطالعه هر درس به میزان تعیین شده برسد.

‏اما چرا برنامه ریزی هوشمند راز:

‏چون نرم افزار با الگوریتم خاصی طراحی شده است تا بتوانید در مدت کوتاهی به بهترین نتیجه درسی هم از حاظ کیفیت مطالعه و هم از لحاظ مدت مطالعه.

‏نرم افزار زیر نظر بهترین مشاوران تحصیلی کشور طراحی گردیده و روی چندین نفر تست شده و پس از موفقیت آمیز بودن آزمایشات آماده ی عرضه ی نهایی شده است.

سامانه هوشمند تنظیم برنامه هفتگی درسی

سامانه هوشمند برنامه هفتگی درسی و کنکوری با راز

سامانه هوشمند تنظیم برنامه هفتگی درسی, سامانه هوشمند برنامه هفتگی درسی و کنکوری با راز, مشاوره تحصیلی در شیراز , مشاوره کنکور در شیراز , بهترین مشاور کنکور شیراز , ماهرترین مشاور کنکور ایران , جمع بندی کنکور در شیراز , انتخاب رشته , انتخاب رشته در شیراز , مشاوره کنکور مهندس محمدپور, مهندس محمدپور, تدریس ریاضی , مدرس ریاضی کنکور , زیست کنکور , تکنیک نوین مطالعه زیست , کنکور تجربی , کنکور ریاضی , کنکور انسانی , بهترین مشاور کنکور ایران , زیست کنکور , مشاوره کنکور تجربی , مشاوره کنکور تجربی در شیراز, مشاوره کنکور در شیراز , مشاوره تحصیلی در شیراز, بهترین مشاور کنکور شیراز , مشاوره کنکور تجربی در شیراز, کلاس کنکور در شیراز, ماهرترین مشاور کنکور ایران, کنکور, کنکور شیراز, بهترین مشاور کنکور در شیراز , مشاور تحصیلی خوب در شیراز, ماهرترین مشاور کنکور ریاضی در شیراز, بهترین مشاور تحصیلی در شیراز, خوب ترین مشاور تحصیلی در شیراز, کاربردی ترین مشاور خوب در شیراز, بهترین مشاور تحصیلی در شیراز, مشاوره فوق تخصصی توسط متخصصین موسسه راز, متخصص مشاور کنکور در شیراز, مشاوره در شیراز, برنامه ریزی درسی در شیراز, مرکز مشاوره در شیراز, محمدپور در شیراز, استاد مشاره و برنامه ریزی درسی در شیراز